Retur- och Avbeställningspolicy

Retur- och Avbeställningspolicy

Inte nöjd med din beställning?

Vi vill gärna veta hur vi kan bli bättre!

Du kan returnera din beställning inom 14 dagar efter mottagandet, oanvänd, eller skicka oss ett foto som visar att produkten är defekt. Vi bekräftar fotot, och i de flesta fall kan vi lösa ditt ärende utan återbetalning. Vi garanterar att dina pengar återbetalas till ditt konto inom fem arbetsdagar efter att vi mottagit din beställning, eller att vi bekräftar fotot via vår kundtjänst.

Viktigt: Skönhetsprodukter och varor köpta under reor eller andra rabatter kan inte returneras.


Returer via post

Du har upp till 14 dagar efter att du mottagit din beställning att byta en produkt mot en annan storlek/färg eller begära en återbetalning, om den levererades till ett paketombud nära dig.

KONTAKT (WEBBPLATSENS E-POST)

Kontakta oss först via e-post för returadressen. Eftersom vi har olika distributionscenter behöver vi fastställa från vilket center ditt paket skickades beroende på orsaken till returen.

BIFOGA LEVERANSSEDELN

Packa produkten så säkert som möjligt i originalförpackningen och inkludera en lapp med ditt ordernummer. Som avsändare är du ansvarig för returförsändelsen. Be därför alltid DHL om ett spårningsnummer när du returnerar paketet. Efter att du har skickat paketet, kontakta oss via (WEBBPLATSENS E-POST) om du vill ha en återbetalning eller en annan storlek/färg.

Observera: Vårt huvudkontor finns i Kina. Var medveten om att du ska skicka ditt paket till vår leverantör (belägen i Asien) när du returnerar produkten.


Frakt

Gå till närmaste paketombud (postkontor eller paketbutik) och skicka tillbaka ditt paket.
När produkten har anlänt till vårt lager justeras storlek/färg så snart som möjligt, eller så ordnas en återbetalning.


Avbeställningar

För att avbeställa en order, kontakta oss omedelbart på (WEBBPLATSENS E-POST).
Om du avbryter ditt köp inom 24 timmar kan vi ovillkorligen återbetala dina pengar.
I annat fall måste varorna returneras till oss så snart de har levererats till dig.


Fraktkostnader

Det är kundens ansvar att betala eventuella fraktkostnader vid retur av en produkt. Dessa kostnader återbetalas inte. Om du får en återbetalning för ditt köp dras fraktkostnaderna av.

Leveranstiden för att få din utbytta produkt beror i stor utsträckning på din plats.

Vi rekommenderar alltid att du använder en spårbar frakttjänst eller fraktförsäkring!